اشتال، یک شرکت آلمانی است که زمینه تخصصی فعالیت آن، طراحی و تولید تجهیزات صنعتی حفاظتی در برابر انفجار است. با بیش از ۱۳۰ سال سابقه، اشتال اکنون تبدیل به یک هولدینگ بین المللی شده که در زمینه تکنولوژی های ضد انفجار/اشتعال، در عرصه بین المللی پیشتاز است.
گستره محصولات و خدمات اشتال، انواع طبقه بندی های حفاظت از جرقه و آتش برای محافظت از تجهیزات برقی را در بر می گیرد، و هدف آن طراحی و اجرای راهکارهای بهینه در این زمینه با بهره گیری از بیش از ۱۰ هزار محصول متفاوت اشتال است.
دامنه محصولات این شرکت از :
سوئیچهای ضد انفجاری،
دکمه های فشاری،
کنترلها
اتصالات روشنایی نوری
تا سیستم های پیچیده را شامل می شود.
اشتال تنها تولیدکننده ای است که قادر به عرضه کلیه سازوکارهای مختلف محافظت در برابر انفجار و آتش می باشد و از طریق شرکت های زیرمجموعه خود در ۲۰ کشور دنیا، ارائه کامل و باکیفیت سرویسهای فروش و خدمات پس از فروش در عرصه بین المللی را تضمین می کند. در نتیجه امروزه نشان اشتال مترادف با بالاترین کیفیت و راندمان در محصولات و خدمات است.
بیشترین محصولات نصب شده این شرکت در صنایع نفت و گاز و پتروشیمی و همچنین صنایع شیمیایی و دارویی قرار دارد. با اینحال، این شرکت مشتریان متعددی نیز در سراسر دنیا در صنایع غذایی، کشتی سازی و همچنین صنعت سوختهای زیستی (سوختهای گیاهی) دارد که نیازمند تجهیزات حفاظت انفجاری هستند.

تعهد به سرمایه گذاری مداوم در تحقیق و توسعه به شرکت اجازه می دهد تا محصولات را با خواسته های همیشه در حال تغییر بازار امروز سازگار کند.
شرکت Socomec دارای مهارت مبتنی بر 3 فناوری است که راه حل های نوآورانه قدرت را برای عملکرد تاسیسات الکتریکی به ارمغان می آورد:

*  سوئیچینگ برق
  مدیریت قدرت و محافظت از افراد ، تجهیزات و تاسیسات

*  نظارت بر قدرت
بهبود عملکرد انرژی ساختمان ها و تاسیسات

*  تبدیل نیرو
به حداکثر رساندن کیفیت و در دسترس بودن قدرت

*  خدمات خبره
حسابرسی ، مدیریت دارایی ، تأمین مالی ، امکان پذیر کردن انرژی در دسترس ، ایمن و کارآمد علاوه بر این ، Socomec به منظور ارتقاع performance عملکرد از نظر امنیت ،
در دسترس بودن و کارایی انرژی ،به خدمات متخصص مرتبط با این فناوری ها متعهد است.

ABB یک شرکت مهندسی جهانی پیشرو است که تحول جامعه و صنعت را برای دستیابی به آینده ای پایدار و سازنده انرژی می بخشد.
با اتصال نرم افزار به برق ، رباتیک ، اتوماسیون و نمونه کارهای حرکتی ،
ABB مرزهای فن آوری را پیش می برد تا عملکرد را به سطوح جدید برساند.
با بیش از 130 سال سابقه برتری و موفقیت ABB توسط 110،000 کارمند با استعداد در بیش از 100 کشور انجام می شود

پیچ و مهره کنترل شده بی نظیر و تخصص یکپارچگی مشترک از گروه HTL

گروه HTL متخصصان پیچ و مهره و مفصل کنترل شده هستند.
دفتر مرکزی HTL در شمال شرقی انگلیس با امکانات استراتژیک در سرتاسر کره زمین ، طیف وسیعی از محصولات ، خدمات تجهیزات و راه حل های آموزشی را ارائه می دهد که عمدتاً متمرکز بر پیچ و مهره و یکپارچگی مشترک است.
تجربه مشتری کلاس جهانی در زمینه اجاره ، فروش و خدمات در کنار طیف گسترده ای از محصولات و خدمات HTL ، خدمات مشتری دوم ما هیچ تضمینی را برای مشتریان فراهم نمی کند تا همچنان HTL را به عنوان شریک مورد علاقه خود برای حل چالش های پیش روی خود انتخاب کنند.

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش